نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 20 شهريور 1394
بازدید : 756
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن با بو تماشاگران وارد رینگ شدند و میکروفون را در دست گرفتند )

استفانی مکمن :

فقط یک هفته دیگه تا پی پر ویو بزرگ سامرسلم فاصله هست و من از اینکه دقیقا قبل از سامرسلم به کمپانی برگشتم خوشحالم. میخوام یه بار دیگه یادآوری کنم که شوهر من د گیم تریپل ایچ !! با حذف جان سینا ، سی ام پانک و استون کلد نه تنها قدرتش رو به همه اثبات کرد بلکه کاری کرد که هر 3 اونا تبدیل بشن به یه مفت خور بی ارزش که دیگه جایی در این کمپانی ندارن. آتوریتی لیاقت این رو داره که بر همه کشتی گیران حکم فرمانی کنه لیاقتی که سی ام پانک و استون کلد نداشتند...  

تریپل ایچ :

از استفانی ممنونم. در راء هفته گذشته ، من کودی رودز رو اخراج کردم و اصلا هم بود یا نبود اون در این کمپانی برای من و خیلی های دیگه مهم نیست. اما چیزی در دست اونه که برای همه مهمه و اونم چمدان مانی این د بنک اسمکدانه. بعد از اینکه کودی اخراج شد خیلی ها از خودشون پرسیدن پس تکلیف چمدان چی میشه ؟! در جواب باید بگم کودی رودز تنها 1 انتخاب میتونه برای چمدانش داشته باشه و اونم اینه که من یه بار دیگه اجازه بدم امشب اون به رینگ بیاد و چمدونش رو به سازمان واگذار کنه و دوباره گورش رو از رینگ گم کنه. اما اگه قبول نکرد و مسلما قبول هم نمیکنه ، اون من رو ناچار میکنه که امشب براش مسابقه ای مقابل مارک هنری بر سر چمدان برگزار کنم...

من دارم راه ساده ای رو برای کودی در نظر میگیرم اون میتونه شلوغی به پا نکنه و همین الان خیلی ساده به رینگ بیاد ، چمدون رو تحویل بده و دوباره از رینگ خارج شه. هیچ دردسری هم وجود نداره.اما اگه اون بخواد اوضاع رو بهم بریزه و قهرمان بازی در بیاره ، کاری میکنم که موقع رفتنش از رینگ ، بدترین خاطره و لحظات کریرش رو تجربه کنه !! کودی ازت میخوام بیای تو رینگ و کار عاقلانه رو انجام بدی...

( صدای تم سانگ کودی رودز به صدا درامد )

( کودی رودز با تشویق تماشاگران و به همراه چمدان اسمکدان وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و مقابل تریپل ایچ و استفانی ایستاد ) 

تریپل ایچ :

کودی رودز...من و تو سالهاست که همدیگه رو میشناسیم و تو پیش از این هم بارها با سازمان اختلاف داشتی و حتی یه بار توسط وینس مکمن اخراج شدی اما به بهونه های مختلف برگشتی اما من مثل وینس نیستم که هرکس رو اخراج کردم ماه بعد برگردونم. اگه من به تو میگم اخراجی یعنی تا ابد اخراجی....اگرم الان اجازه دادم بیای توی رینگ و مقابل رئیس این کمپانی بایستی به خاطر اینه که میخوام خودت تکلیف چمدان اسمکدان رو مشخص کنی. تو قهرمان سابق کمربند بین قاره ای ، کمربند ایالات متحده ، کمربند تگ تیم ، برنده اسلمی آواردز و در حال حاضر صاحب چمدان اسمکدان هستی یه جورایی تو پرافتخار ترین کشتی گیر این کمپانی هستی...

اما من تورو اخراج کردم و زندگیت رو به باد دادم...آره من آدم پستی هستم اما قبل از اخراج شدنت مجبوری اون چمدون رو به سازمان واگذار کنی وگرنه همون طور که قول دادم کاری میکنم که کریرت رو با بی آبرویی و ذلالت تمام کنی...انتخاب با خودته !!

کودی رودز :

در مورد چمدان اسمکدان...چمدانی که با هزار زحمت و تلاش اون رو بدست آوردم همین طور که توی این دوسال برای تمام کریرم تلاش کردم. برای کمربند بین قاره ای برای کمربند ایالات متحده و برای تگ تیم. من برنده 3 عنوان اسلمی آواردز شدم. واقعا فکر میکنی تو ارزشمند تر از من هستی ؟ تا حالا کدوم یک از افتخارات من رو توی این کمپانی تونستی بدست بیاری ؟ فکر میکنی من این چمدان رو به همین سادگی تحویل سازمان میدم. من اینجا روبروی دو بی لیاقت بی همه چیز عوضی ایستادم که کریر من رو به بازی گرفتن...من هرگز چمدان اسمکدان رو به شما تحویل نمیدم و اگه این چمدون رو میخواید ، باید ازم بگیریدش...

( تریپل ایچ به کودی رودز خندید ، تماشاگران کودی رودز را تشویق کردند )

تریپل ایچ :

من به تو حق انتخاب دادم و تو انتخاب کردی...پس تو امشب مقابل مارک هنری سر چمدان اسمکدان مسابقه میدی پسرم...شب خوبی داشته باشی...

( استفانی مکمن رینگ را ترک کرد ، تریپل ایچ نیز در حال ترک رینگ بود )

( ناگهان کودی رودز به تریپل ایچ حمله و او را نقش بر زمین کرد ، تماشاگران کودی رودز را تشویق کردند )

( کودی رودز ضربات مشت پشت سر هم به تریپل ایچ وارد کرد )


( مامورهای امنیتی وارد سالن شدند و کودی رودز را از تریپل ایچ دور کردند ، کودی رودز مامورهای امنیتی را کنار زد و مجدد به تریپل ایچ حمله کرد )

( تریپل ایچ سعی کرد خلاص بشه اما موفق نشد ، کودی رودز ضربات مشت به تریپل ایچ وارد کرد )


( مامورهار امنیتی کودی رودز را به عقب کشاندند ، تریپل ایچ از جایش بلند شد و قصد داشت به کودی رودز حمله کنه )

( استفانی مکمن مانع شد )

( تریپل ایچ خود را کنترل کرد و به آن طرف سالن رفت )


( تریپل ایچ خنده کنان به سمت تماشاگران رفت و از بین تماشاگران به سمت خروجی سالن رفت )


( پرومو در حالیکه مامورهای امنیتی کودی رودز را گرفته بودند و تماشاگران او را تشویق می کردند به اتمام رسید )

مسابقه اول

دالف زیگلر vs آرتروث

( در نهایت دالف زیگلر با اجرای زیگ زگ موفق به شکست آرتروث شد )

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event

رندی اورتون و بری وایت vs شیمس و کریس جریکو

درامد مسابقه: نفری 300 سکه

مسابقه دوم

کریشن vs آلبرتو دلریو

( کریشن با کمک ادج و انجام فینیشر روی دلریو موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: کریشن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

بیگشو vs جک سواگر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جک سواگر و بیگشو درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( جک سواگر ضربات مشت پشت سر هم به بیگشو وارد کرد ، سپس به سمت طناب رینگ رفت و به سمت بیگشو دوید )

( ناگهان بیگشو کراس بادی سنگینی به جک سواگر وارد کرد )

( جک سواگر نقش بر زمین شد ، بیگشو به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی جک سواگر بپره )

( در حین پریدن جک سواگر جاخالی داد و بیگشو نقش بر زمین شد )

( جک سواگر از پاهای بیگشو گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد ، بیگشو سریعا خودش را به طناب رینگ رساند و خلاص شد )

( جک سواگر به سمت بیگشو رفت و قصد داشت به او حمله کنه ، بیگشو سوپلکس سنگینی روی سواگر انجام داد ) 

( بیگشو آماده انجام بیگ رایت هند روی جک سواگر شد )

( ناگهان دمیز وارد سالن شد )

( دمیز به همراه کمربند بین قاره ای که دزدیده بود وارد سالن شد و مقابل بیگشو ایستاد ) 

دمیز :

هی بیگشو دنبال کمربندت میگردی ؟ یکی از اهدافی که باعث شد اون کمربند رو از تو بگیرم این بود که اون کمربند ظاهرت رو از اینی که هستی زشت تر می کرد. اما هدف بعدیم دیدن قیافه ناراحتت هست که فوق العاده خنده داره...سومین هدفم اینه که لج تورو در بیارم که فکر میکنم تا الان هم موفق به انجام این کار شدم...

( حواس بیگشو به دمیز پرت شده بود ، ناگهان جک سواگر رل کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: جک سواگر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دمیز به بیگشو خندید و کمربند بین قاره ای را بالا گرفت )

 ( پرومو در حالیکه تم سانگ دمیز زده شده بود و بیگشو با عصبانیت به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

( رومن رینز با بو و تشویق تماشاگران وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و میکرفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

من و سث رولینز به مدت 7 ماه قهرمان کمربندهای تگ تیم بودیم و هنوز که هنوزه این رکورد شکسته نشده. معنیش اینه که خاطرات گذشته بین من و سث هنوز زنده هست و هنوز همه گذشته رو یادشونه. همه یادشونه که من و سث در رسلمنیا مثل یه برادر با هم بودیم و من بردم رو در رسلمنیا مثل برد سث رولینز میدونستم چون هدف ما فقط انتقام از خیانتی بود که دین امبروز به ما کرده بود. همه خوب این چیزارو یادشونه. اما همه یادشون رفته که من بودم که به سث رولینز پناه دادم. من بودم که هر دفعه برای نگه داری کمربند تگ تیم پین کردم. من بودم که در رسلمنیا حامی اون بودم تا توسط دین امبروز آسیب نبینه. و من باعث شدم که اون لقب بیشترین قهرمانی تگ تیم رو بدست بیاره...

در گروه شیلد ، سث رولینز بی اهمیت ترین و بی تاثیرترین بود. و اون در برابر من هنوزم یه بی خاصیت و بی اهمیته. هرکدوم از اعضای شیلد...من ، سث رولینز و دین امبروز راه خودمون رو انتخاب کردیم اما قضاوت اینکه راه کی بهتره با شما نیست. قضاوت این موضوع دست خودمه و من میدونم که راهی که پیش رو دارم ، در نهایت قهرمانیه !! سث رولینز با تمام وجود میدونه که در سامرسلم شانسی نداره اما برای خودنمایی و گنده کردن خودش میخواد با من مسابقه بده با اینکه به باخت خودش در سامرسلم اطمینان داره...

وقتشه که نوع مسابقه خودم و رولینز رو در سامرسلم اعلام کنم. اگه رولینز خواست میتونه تصمیم دیگه ای در مورد نوع مسابقه بگیره اما فکر میکنم اون هم با این مسابقه موافق باشه. این مسابقه لــــــست من استندینگ مچه !!! دلیل اینکه این مسابقه رو برگزدیدم ، اینه که اگه مسابقه پین فال بود ، رولینز با اولین اسپیر خیلی سریع پین می شد و همه چیز تمام میشد. اما من نمیخوام مسابقه به این زودیا تمام شه. من میخوام سث رولینز زجر بکشه. میخوام حتی اگه رولینز حاضر به شکست هم بود ، اما اجازه ندم و اون رو بلند کنم و دوباره حسابشو برسم...جهنمی برای رولینز در سامرسلم درست میکنم که خودش به کوچک بودنش در مقابل من اعتراف کنه...

پائل هیمن :

خـــــــــانم هــــــا و آقــایـــان...اسم مـــن پــــــــائل هیــمن هست...

( ناگهان پائل هیمن با تعجب همگان از سالن به سمت رینگ آمد و مقابل رومن رینز ایستاد و میکروفون را در دست گرفت ) 

 پائل هیمن :

رومن رینز...تو منو میشناسی من پائل هیمن وکیل سابق بـــــــراک لـــزنر هستم. بعد از اینکه لزنر باخت ناعادلانه ای مقابل استون کلد در مین اونت رسلمنیا داشت دیگه خبری از من نبود اما من حالا بعد از 5 ماه برگشتم تا براک لزنر رو کنار بزارم و از این به بعد وکیل تو تا ابد باشم...

( تماشاگران از این حرف پائل هیمن تعجب کردند )

تو سوپراستار بااستعدادی هستی و من همیشه بهترین رو برای خودم انتخاب میکنم. تو میتونی به کمک من به جاهای بالاتر برسی و حتی میتونم وعده قهرمانی کمربند مای پی پر ویو رو به تو بدم. تو لیاقت این رو داری که به بهترین ها برسی و من تورو به چیزی که لیاقتشو داری میرسونم کافیه که من رو قبول کنی تا نتیجه رو ببینی...

 رومن رینز :

من برای رسیدم به قهرمانی و برای رسیدن به اهدافم نیاز به کمک هیچ کس ندارم. تو اگه وکیل خوبی بودی جلو باخت موکلت براک لزنر رو در بزرگترین پی پر ویو سال میگرفتی. در واقع تو خودت به محافظت نیاز داری و کسی نیستی که بخوای از من محافظت کنی...اما با این حال به خاطر احترامی که برای تو قائلم به طور موقت قبول میکنم...

( رومن رینز و پائل هیمن به یکدیگر دست دادند و پرومو در حالیکه تم سانگ رینز زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه چهارم

بد نیوز برت vs روسف

( در نهایت روسف با انجام سابمیشن موفق به شکست بد نیوز برت شد )

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه پنجم

Mitb Smackdown

کودی رودز vs مارک هنری سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان

( تریپل ایچ و استفانی مکمن پایین رینگ برای تماشای مسابقه نشسته بودند )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کودی رودز و مارک هنری درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( کودی رودز با انجام کلوزلاین مارک هنری را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی هنری بپره )

( مارک هنری بلند شد و مانع پریدن کودی رودز شد )

( کودی رودز چند ضربه لگد به هنری زد و او را از خود دور کرد ، سپس از بالای رینگ به روی مارک هنری پرید )

( مارک هنری نقش بر زمین شد )

2...1

( هنری در شماره 2 کیک اوت کرد )

( کودی رودز آماده انجام فینیشر روی مارک هنری شد ، ناگهان مارک هنری به چشمان کودی رودز ضربه زد )

( چشم های کودی رودز آسیب دید ) 

( سپس هنری رودز را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

...2...1

( کودی رودز در شماره 2 کیک اوت کرد ، تماشاگران به شدت رودز را تشویق کردند )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن از بلند شدن کودی تعجب کردند )

( هنری از کیک اوت کردن کودی رودز تعجب کرد و عصبانی شد )


( تریپل ایچ از کین خواست تا به کودی رودز حمله کنه ) ( کین وارد رینگ شد و مقابل کودی رودز ایستاد )

( رایبک نیز وارد رینگ شد ؛ هنری ، رایبک و کین مقابل کودی رودز ایستادند )

( به دستور تریپل ایچ مسابقه no dq اعلام شد )

( رایبک ، کین و مارک هنری قصد داشتند به کودی رودز حمله کنند )

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، تماشاگران به شدت سی ام پانک را تشویق کردند )

( سی ام پانک وارد سالن شد ، رایبک ، مارک هنری و کین اماده مبارزه با سی ام پانک شدند )

( سی ام پانک به سرعت به سمت رینگ دوید )

 

( پانک ضربات مشت پشت رسر هم به کین وارد کرد ، رایبک قصد داشت به پانک حمله کنه ، پانک ضربه آرنج سنگینی به او وارد کرد )

( مارک هنری پانک را به عقب کشاند ، سی ام پانک مارک هنری را به گوشه رینگ کوبید )


( سپس ضربه زانو سنگینی به هنری وارد و او را نقش بر زمین کرد ، دربرگشت رایبک کلوزلاین سنگینی به پانک وارد کرد )

( رایبک سی ام پانک را بلند کرد )


( سپس قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا پس از 1 هفته با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( جان سینا به سرعت وارد رینگ شد و به رایبک حمله کرد )

( کین قصد داشت چکسلم رو روی سینا انجام بده ، جان سینا بدل کرد )

( سپس با ضربه کلوزلاین کین را از رینگ بیرون انداخت )

( رایبک جلو رفت و مقابل جان سینا ایستاد ، جان سینا و رایبک فیس تو فیس شدند )

( تماشاگران شعار Lets Go Cena را دادند ) 

( ناگهان رایبک به جان سینا حمله کرد و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

( سی ام پانک از پشت به رایبک حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( جان سینا و سی ام پانک فیس تو فیس شدند ) ( سی ام پانک به جان سینا خندید و تماشاگران آنها را تشویق کردند )

( سپس پانک رایبک را بلند کرد )

( GTS از پانک بر روی رایبک !! ) 

( کودی رودز مارک هنری را وارد رینگ کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کودی رودز ( همچنان صاحب چمدان )

( جان سینا ، کودی رودز و سی ام پانک در رینگ خوشحالی کردند )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن به شدت عصبانی شده بودند ) ( تریپل ایچ روی میز گزارشگران ایستاد )

( سینا ، پانک و رودز سالن را ترک کردند )

تریپل ایچ :

جاااااااااااااااااان سیناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

( پرومو در حالیکه تریپل ایچ نام جان سینا را فریاد میزد و رایبک ،کین و مارک هنری در رینگ نقش بر زمین شده بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Summerslam

Last Man Standing Match

سث رولینز vs رومن رینز

درامد مسابقه: 1500 سکه

Main Event

شیمس و کریس جریکو vs رندی اورتون و بری وایت

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا رندی اورتون و جریکو درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( شیمس و بری وایت در رینگ درگیر بودند )

( بری وایت به سمت شیمس دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او انجام بده ، شیمس بدل کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی بری وایت اجرا کرد ) ( شیمس سابمیشن سنگینی روی گردن بری وایت انجام داد و او را بی حال کرد )

( ممنتوم به طور کامل دست شیمس و جریکو بود ) ( شیمس با جریکو تگ کرد )

 ( جریکو بری وایت را بلند کرد )

( ناگهان بری وایت از گردن جریکو گرفت و قصد داشت سیسترابیگل رو انجام بده ، جریکو بدل کرد )

( سپس پرید و ضربه لگد سنگینی به سر بری وایت وارد کرد ، بری وایت نقش بر زمین شد )

 ( جریکو مجدد با شیمس تگ کرد ، شیمس سابمیشن سنگینی روی دست های بری وایت انجام داد و به دست های وایت آسیب رساند )

( شیمس مجدد با جریکو تگ کرد ، جریکو وارد رینگ شد )

( سپس آماده انجام فینیشر روی بری وایت شد ، بری وایت کم کم بلند شد )

( جریکو فینیشر خودش رو روی بری وایت اجرا کرد )

...2...1

( بری وایت در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( کریس جریکو عصبانی شد ، رندی اورتون به جریکو خندید )

( جریکو عصبانی شد و مقابل اورتون ایستاد ، سپس به صورت اورتون تف انداخت )

( ناگهان رندی اورتون وارد رینگ شد ، داور مسابقه سعی کرد اورتون رو دور کنه اما اورتون داور را نقش بر زمین کرد )

( سپس جریکو را برگرداند )

( Rko از رندی اورتون بر روی جریکو ) ( داور مسابقه ، مسابقه را به نفع جریکو و شیمس به اتمام رساند )

برنده مسابقه: شیمس و جریکو ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( رندی اورتون از کاری که کرده بود ناراحت شد و با عصبانیت رینگ را ترک کرد )

( شیمس به اورتون خندید و کمربند مای پی پر ویو را بالا گرفت )

( اورتون از سالن خارج شد )

( بری وایت در رینگ نقش بر زمین شده بود ، شیمس و جریکو بالای سر بری وایت رفتند و ضربات لگد پشت هم به او وارد کردند )  

( شیمس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام بروگ کیک روی بری وایت شد )

( بری وایت کم کم بلند شد )

( شیمس به سمت وایت دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او انجام بده )

( ناگهان بری وایت جاخالی داد و بروگ کیک به کریس جریکو اصابت کرد ، شیمس از زدن بروگ کیک به جریکو تعجب کرد )

( تماشاگران بری وایت را تشویق کردند )

( شیمس به سمت وایت دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( سیسترابیگل از بری وایت بر روی شیمس !! )

( تماشاگران بری وایت را تشویق کردند )

بری وایت :

بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی. عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند. اگر طالب زندگی سالم و بالندگی می باشیم باید به حقیقت عشق بورزیم.جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست.

تغییر دهندگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که بر خلاف جریان شنا می‌کنند.كسی كه دارای عزمی راسخ است، جهان را مطابق میل خویش عوض می كند...اما این تغییر ، تنها میتواند راهی برای پیشرفت او باشد...و گاهی پیشرفت بیش از حد موجب سقوط ناگهانی خواهد شد...و سقوط و نا امیدی...وجود جریکو را فرا گرفته است...

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین رومن رینز و سث رولینز به صورت لست من استندینگ در سامرسلم

پائل هیمن وکیل جدید رومن رینز شد

کودی رودز از چمدان خود در مقابل مارک هنری دفاع کرد

شدید شدن دشمنی دمیز و بیگشو

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.